2013. június 24., hétfő

Regénypályázat

Csak rászántam magam, és az esélytelenek nyugalmával beküldtem a 2010-es NaNo regényem frissített változatát egy pályázatra. Előtte szerettem volna gatyába rázni kicsit, mert - főleg az elejével - nem voltam megelégedve az egésszel, de aztán a felénél feladtam mindenféle rázást, éppen csak átfutottam, hogy ne legyenek benne elütések, és határidő után 5 perccel csatoltam az emilbe és küldtem. 
Annyira nem bízom benne, hogy bármilyen eredményt is el fogok érni vele, hogy nem is izgat az egész. Minél tovább olvastam, annál kevésbé tetszett, annál több helyen szerettem volna átírni, de arra nem volt elég az idő. (Elég lett volna, ha előbb állok neki, de maga az elhatározás, hogy beküldöm is heteket vett igénybe.) 
Leginkább a lelkiismeretem megnyugtatására szolgált az egész cécó - kezdtem vele valamit. Majd a következőt jobban megdolgozom. Ha. Lesz. Következő.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése