2013. október 26., szombat

Vázlat

Már egy hetünk sincs, és kezdődik a NaNo. Én pedig még mindig nem írtam vázlatot, nem hoztam össze egy jó kis szereplőgárdát, sőt, még a főszereplőm nevét se tudom. Ja, és azt se biztosan, hogy melyik sztorit írom meg a kettőből, ami motoszkál bennem.
De szerencsére jövő héten szabadságon leszek, és bár nem állítom, hogy minden percemet az előkészületeknek szentelem majd - mert azt elefántcsonttorony hiányában nem tehetem -, igyekszem legalább az alapokat lefektetni, hogy ne menet közben kelljen mindent kitalálnom. 
Igaz, hogy az első nanós regényemet - három évvel ezelőtt - vázlat és karaktergyűjtemény nélkül, úgyszólván ad hoc módon írtam meg, és még mindig azt tartom a legjobbnak az elmúlt 3 novemberből... De kell az a vázlat, idén kell.
Azért előbb végignézem kedvenc sorozatom visszalévő 4 részét online...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése