2016. december 26., hétfő

Mérleg

Nem, nem a horoszkópomra akarok utalni. Amúgy se Mérleg vagyok. Arra gondoltam, hogy így, év végéhez erősen közeledve - hogy aztán sarokba térdepeltethessem magam -, össze kéne szednem, mit is csináltam idén írás címén. Leginkább szinte semmit. Szégyellhetem magam!

Összesen két új novellát bírtam írni, átolvastam a tavalyi nanós regényemet, amit egyébként azóta se fejeztem be - mert jobb lenne újraírni az egészet. Arról nem is beszélve, hogy idén a NaNót teljes egészében kihagytam. Persze van egy rakás ötletem, amit meg kéne írni, de valahogy nincs rá energiám.


Mentegetőzhetnék, hogy tanulok - már megint -, és a magánéleti problémáim is jelentősen hozzátettek ahhoz, hogy ne legyen kedvem írni. Hogy szívesebben bújnék el abba a bizonyos toronyba, és csak bámulnék ki a fejemből. No de kérem szépen, akkor sose lesz belőlem író! Mármint olyan, aki "munkaszerűen" ír, minden nap, nem csak akkor, ha meglátogatja a múzsa. (Vagy elég csokit eszik.) Hol a rendszeresség, az állhatatosság, a kitartás? Sehol, jelentem.


Szóval szégyelljem magam nagyon, és a két és fél napos pihenőmön vegyem elő azt a pennát meg papirost, és karcoljak rá egy-két történetet, de ízibe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése